berhenti berharap ^^


assalamualaikum stalker :)

sehad korang hari niy ? aku ? har har sehad alhamdulillah hihi >< ad cita niy , nak story mory sikid kad stalker-2 sekalian :)hidup kita niy macam online facebook kan , haha , knp aku cakap macam tuh ? hah niy dea aku nak cakap life is like facebook . people will like your probleum and comment , but no one will solves them becouse everyone is busy updating theirs . okay then aku nak cakap bila kita sayang and caring pasal diri kita bahkan setelah melakukan banyak kesalahan . bagaimna kita boleh membenci org lain untuk satu kesalah dorg ? pk lha yea wahai stalker sekalian , sebelum kita membenci seseorang pk dulu kesalah yang kita buad and pk apa maksod benci tuh :)hihi hope paham lha apa yang aku nak cakap niy , niy untuk kau tau , and if aku jadik kau pun aku akan carik yang lain sebab aku tgk orang yang kau syg bagai nak gila tuh pun takd lha terkejar-2 kau sgt sayang , kau lawa / cantik / sweet konon nya lha kan aku tak sangap pun dengan org yang kau syg tuh baby :)haha kau bole dikata macam aku lha , opss ! tapi tuh dulu but now aku da berhenti mengharap . stop it lha hunn boony ! kita kan sama sama perempuan aku pun tahu perasaan kau tuh , aku tulis macam niy sebab taknak kau salah sangka yang aku nak kau punya someone yang kau syg tuh , aku still boleh berfikir . kau aku sama jea takd bezanya pun , aku jadik bodoh sebab kawan dea and kau dg dea , haha kelakar kan , bialha dea but tuh dlu aku gila bayang dg dea now ? tkd mase :) bila aku rapad dg mmb-2 dea tau dea angin nak bagai , da macam ap da , tapi aku suka tgk muka dea sweet mak jemahh hihi >< , tapi nak buad macam mna kan orang tak sudi tak kan nak sty lagy , ap lagy angkad kaki bla :p .

0 comments: