bila aku rapad dengan dea kau marah

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُ


hai hai lama aku tak update kan kan hihi >< aku nak story mory pasal kau tuh harr yang ego nak mmpos err :/ dulu aku sebok nak kau . kau taknak layan aku . kau buad dang jea , aku ajak msg alasan kau takd credit memadang .jumpaa kad bandar senyum jea nak tunggu aku tegur dula lha aplha kan , respon kau kad aku mmg ad dahh tapi kau malu hea ? kan kan ? haha aplha kau niy malu pun bia lha berpada-2 sikid . act semenjak kau tak layan aku , aku da rapad balik dg someone niy , then kau dapad tau , tau pulak nak mara aku kan . harr denga sni aku nak cakap . dulu time aku nak kad kau , kau buad aku macam orang bodo tunggu kau , tak rep msg apa semua then bila aku rapad dengan someone niy balik tau kau nak angin dengan aku kan ? jap aku nak tye kita ada pape kerr ? huh nak cakap bnyak pun da tak guna kan kan ? cakap jea nak jumpaa semua tapi bila jump dpn-2 malu lha pulak , hm sabar jea lha sayang oi .malas nak citaa pnjang sendiri pk , daa besaa kan ?


#we love ourselves even after doing many mistakes :/

0 comments: