FORGIVE ME

ASSALAMUALAIKUM

okay aku tak nak berdolak dalih lagi , aku jusn nak ceritaa apa yang aku rasa kan , aku tak perlu nak nangis and jadik budak yang lemah lagi , aku mesti kuat , mayb nihh ujian ALLAH kdp aku , aku harus terima dah sabar , aku  gado dengan apek pasal massage copy yang aku buad , semua da terkantol , hm padahal aku just nak tau dea msg sape ap semua , betol tak apa yang dea cakap kad aku , aku aku silap lagi dan salah lagi , aku bukan tak pecayaa dea tapi tak salahkan if aku simpan keraguaan sikid dalam diri aku nih pasal dea ? aku tau dea jujur / ikhlas kawan dg aku semua , tapi kenapa benda yang aku tak suka jadi lagi ? gadohh -,-' okay first aku nak mintak maap kad dea aku takd niat pon nak buad benda tuh just suka suka , bukan aku tak pecaya dea , okay aku tau dea kecewe dg sikap and perangai aku yang sekarang nihh , biy kau jgn ngis pasal benda nihh , aku tau semua salah aku , aku selalu sakidkan hati kau , buad kau marah , selalu nak dg kau sampai 24jam semua tuhh , aku rinduu kau that why perangai aku macamtuhh , aku tak pernah dihargai macam nihh , macam aku dg kau sekarang , aku bersyukur dapad kenal dg kau biy , kau tau kan biy semua tuh ?  so fikir fikir lha kay syg . aku takbole nak salah kan dea dalam hal nih , sebab aku sendiri tak betol , aku sendiri buad hal yang g tak percayaa dea knp kan da gadoh lagi padahal baru nak baik2 semua , tak sampai satu hari daa gadoh semula -,-' okay aku salah , aku mmg selalu salah , aku jea kne jaga hati dea , sampai hati aku tak terjaga  . takp salah aku kan, so aku kne terima jela , sory biy aku off hp , aku try nak jadi kuad dg keadaan sekarang , aku bukan nak lupakan kau atau ap , aku just nak kau carik aku bila aku tak carik kau . aku hope kau tau yang aku selalu sayang kan kau walau ap pon jadi :-( , please forgive me

0 comments: