sweetstalker , hi :-) everything okay ? berhabuk da blog aku nih , al maklum lha jarang update ^^ okay birthday yang tak bermakna tahun nih that why aku malas nak update time 30JAN tuh , hmm sedihh ? ada lha sikid perasaan tuh tapi aku cube tahan buad buad okay jea :) . tersenyum tapi dalam masha allah , tuhan jea tahu , perasaan aku time tuh , semua orang hilang , takd time tuh termaksod family aku and si dia ,hm act aku try tersenyum time macam tuh aku taknak dorang tahu yang aku sedihh time tuhh , hm bia aku sorang jea yang rasa semua tuh , hm act benda daa lepas , bia kan jela right ? buad apa nak ingad2 lagi , da dorang macam tuh takan nak pakse ikod cakap aku right ? haha lynda lynda wake up !  tak paya pk kan sangat , okay life must go on kan ^^ .


ily no matter what :-)

0 comments: