KENANGAN LALU ~




cinta ibarat satu janji dalam hati tak dapat diubah tak dapat dibaca takan trpisah oleh jarak takan sinar oleh amarah takan lekang oleh waktu sedetik dimata slamanya dijiwa ♥♥

Kenangan kadangkala teramat pahit untuk diredah , tetapi teramat manis untuk dikenang . Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan . Kecewa bukan bermakna dunia sudah berakhir . Masa depan yang cerah berdasarkan masa lalu yang telah dilupakan .Hidup ini indah jika kita tahu menghargainya tapi ia amat menyakitkan andai kita melalui dengan Lewa .

aku perna ada buat kesalahan sama juga dengan kau . kerana kita manusia tak ada yang sempurna . bila esok aku tiada lagi di dunia ini , maukah engkau memaafkan kesalahan dan khilafku ? Adanya diri aku pun telah lupakan segala kesalahan diri kau .yang ada kenangan manis yang tak dapat dilupakan . Terima kasih kerana pernah hadir dalam diri ini .Hadirnyaa kebahagiaan walaupon tak berpanjangan . aku bersyukur dalam kenal kau dapat sayang kau . andai salah diri ini harap dapat dimaafkan . sejuta maaf aku hulurkan , bukan niat nak tinggalkan macamtu je . tapi keadaan yang memaksa segalanya . aku tahu kau kcewa tapi percayalah keadaan yang jadi aku macam ini . maafkan aku ~


0 comments: