aku harap sangat

hidup kita macam roda , kadang-2 kita diatas , kadang2 kita dibawa . sama macam aku , kadang-2 aku happy . kadang aku sedih :( hm macam sekarang nih ap yang aku lalui aku just simpan dalam diri aku , aku tertanya-2 aku nih penting kea dalam hidup dea ? aku nih siapa kad dea ? semua soalan tuh bermain kad fikiran aku nih , padahal aku always nak jage hati dea / sayang dea sepenuh hati aku / jujur dengan dea / dengar cakap dea . tapi dea tak pedulikan aku langsong . kenape tah dea da beruba gila , tak macam yang aku kenal dlu =,= . mana yang kau dulu ? aku nak kau yang dlu :( nak sangat dea macam dlu  . baik sangad dengan aku , takpena nak mara-2 aku , tapi now ? hanya tuhan jea yang tahu perasaan aku sekarang nih , kenapa aku bole sayang dea sangat-2 ? sedangkan dea ? enta betul enta tidak sayang aku kan ? tapi takp aku tetap bersyukur sebab dea perna hadir dalam diri aku :) macam aku cakap sekali aku sayangkan seseorang  tuh sampai bila-2 aku akan sayang ^^ . tuh trekmak aku , so aku harap kau lbih paham perasaan aku biy , aku da jujur dengan kau , ap-2 semua aku da bagy tau kau and aku nak kau last dalam hidup aku , kau yang first and kau yang last ! walaupun hati aku sakid dengar orang cakap nih tuh pasal kau dg aku , aku mampu nangis jea :/ aku nih perempuan biasa jea banyak kekurangan and kelemahannya so aku nak kau tolong jadik yang terbaik untuk aku if betol kau sayang aku :) belum setahun lagy biy relations kita macam nih , hal kecik kau nak besa-2 kan , kau pun bole pk kod perasaan aku . kau suka tgk aku menangis siang malam pasal kau ? sebab benda kecik macm tuh pun kau da mintak clash sana sni , okayy jujur aku cakap , aku kecewe gila dg kau , kau jnji dg aku , kau takkan cakap tuh semua tapi ? macam yang aku jangka kau akan tetap cakap kan biy :) only god alone know the filling i was at that time :(

0 comments: