semenjak ada kau :)

okay hi korang :) tetibe aku rasa nak update blog pulak taktau lha ap mood harinih kan , okay now aku nak story pasal dea . buah hati aku , okay semenjak dea masok dalam life aku , aku rasa bersyukur sebab ad jugak org sayang and jage aku , bole dikatakan sebaik mungkin :) sayang ? ofc lha ak sayang dea , sayang sangat-2 tau hihi ^^ even kita orang gado aku tak bole satu hari tak contact dea mcm longoi jea rasa haha btol tak tipu , but tuh time happy :) bila bukak cerita pasal sedih-2 hm rasa geram pulak , kadang-2 dea tak pernah nak jage hati aku , sedangkan aku sedaya upaya nak jage hati dea , ak sabar jea dg perangai dea , ak mengalah/diam bila kne mara dg dea/diam bila hati aku sakid . aku taknak lha berterusan gad0-2 ! aku taknak semua tuh and ak hope kau paham hea biy , please hargailha aku :)

0 comments: