YA ALLAH :-(

Okay teros pada ceritaa yang aku nak cita , kepercayaan aku kad dea semakin turun nak tau brape peratus ? nah nih dea 70% . aku sendiri taktau knp and macam mna kepercayaan tuh bole jadik skid macam tuh :( , myb betol , sebab aku ikod kata hati aku tapi dea lagi nak nafikan benda yang betol , aku sedehh sangad bila pk pasal nihh , sumpah ! and biy one more thing aku daa tau segalanya sayang , kau gerak pergi interview tadi , betol kata hati aku , kau mesti nak buad bendaa tuh lagy :( , ap makna SECEDOK nih sayang ? kau mesti pelik aku tau dari mna kan ?  ya allah macam nak melalak aku biy subuh subuh hari nih , patot lha aku tak bole tido event kau cakap yea biy tak buad lagy lha , susa sangad nak pecaya kan kau nihh , hm aku just diam jea , coz aku takod jugak sebab tuduh melulu macam tuh , tapi ternyata betol ,aku taktau lha after this kepercayaan aku kad kau bertambah kurang atau sebaliknya sayang , kan aku daa cakap biy after aku kenal kau / aku couple dengan kau aku campak jauh jauh jantan aku yang lain sebab kau biy , sebab apa aku buad macam tuh ? sebab aku sayang kau biy , aku dengaa apa yang kau cakap , aku dengaa apa yang kau suruh buad , aku bukan mengunkit tapi kau sendiri bole tau kod , berape banyaknya sayang aku kad kau , aku pun taktau kenape aku story pasal nih ,biy aku mintak satu permintaan kad kau , please jgn pernaa tipu aku lagi :( , please bersikap jujur dengan aku sayang , aku sangad perlukan keikhlasan kau . please biy paham bby .aku tak perna tipu kau sayang lepas yang kita gaduh tuh , apa aku buad aku bagi tau kau , and aku nak kau macam tuh jugak . please aku merayu :( , aku hope apa yang aku doa dimakbulkan oleh ALLAH .


YA ALLAH
seandainya telah kau catatkan
dia milikku tercipta untukku
satukan lha hati dia dengan hati ku
titipkan lha kebahagiaan antara kami
agar kemesraan itu abadi

YA ALLAH
ya tuhanku yang maha pengasihani
seringkan lha kami melayari hidup ini
ketepian yang sejahtera dan abadi
maka jodohkan lha kami

tetapi YA ALLAH
seandainya telah kau takdirkan
dia bukan milikku
bawa lha dia jauh dari pandanganku
luputkan dia dari ingatanku
dan pelihara lha aku dari kekecewaan

YA ALLAH ya tuhanku
pasrahkan lha aku dengan takdirmu
sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan
adalah yang terbaik untukku
sesungguhnya engkau maha mengetahui
segala yang terbaik buad hambamu ini

YA ALLAH
berikan lha kami kebahagiaan di dunia dan di akhirat
dan pelihara lha kami dari azab api neraka

amin , amin ya rabbal aa'lamin <3

0 comments: