MY SOUL MATE

hi stalker , hi korang , aku nak story nih hihi , biy iloveyou so much . hope kita kekal , and bby nak cakap something nih ' i want to be with you , when the sun rises on your face , and to be there '
                  bersyukur sebab tuhan kenal kan aku dg kau biy :-)
                       aku happy sangat sejak kau masok dalam life aku  apa semua , even aku ad masalah
       kau jela sekarang nih yang bole tolang aku , terima kasih biy , please jaga aku
                   biy you are the one that i hold on to , because my heart would stop without you :(
                           my dear soulmate i just want you . forever !
                      ingad tak masa mula mula kita kenal ? biy pemalu gila auww , haha and time tuh biy
      biy ajak bby teman biy g beli numb baru ,naik moto dengan biy , sweet sangad time tuh :-)
           even kita da knl tiap malam kita kua sama , da orang cakap kita nih coup padahal belum lagy
                               time tuh aku cube sedar diri yang kita just kawan ,
                            haha bila engad balik banyak kan kenangan kita , sampai bby taktau nak simpan
           kadmna sebab memory semua da full pasal kau biy <3
                                    and bila sampai satu tahap aku terlalu sayang kan kau biy ,
               tuhan jea yang tau aku tak bole hilang kau walau sesaat
                             setiap malam aku berdoa kpd tuhan and berharap kau jadik milik aku selamanya
         sampai satu saat kita gaduh time kita pergi party (c) tuh , bby npk biy dance dengan org
    lain , ya allah sakidnya hati time tuh , tuhan jea yang tau semua tuh biy :(
                                  tapi kita gaduh jap jea then biy terus mintak coup , suka sangad time tuh
                             mulai hari tuh kita makin rapad , sebab biy da jadi boyfriend bby
                           hahaha thank sangad  be my prince biy :-)
                                              then sampai sekarang kita still bersama
                                       
#TERIMA KASIH BIY

0 comments: