FINE :)

hi all , korang sehat ? rasa rinduu pulak nak update blog aku nihh , hihi . banyak kod aku nak story act , tapi mayb tak semua nak story , apa yang boleh aku cita aku cita lha yee stalker . first aku nak story pasal kawan kawan aku yang aku hargai lagy aku sanjumgi :) haha kononya lha , aku nak cakap yang kita orang da tak macam dulu , berbeza sangad , perangai semua , biasa lha kan manusia bole beruba , tak nafikan aku pun sama :) jyeah ! tapi takp lha bndaa da nak jadi so tak bole nak buad apa apa lagy right ? myb ada hikmah atas semuanya , aku hope macam tuh , aku still diamkan diri sampai sekarang , nak try jaga relations nihh macam daa tak sanggop , sebab apa ? kau nak tau ? sebab banyak sangad yang berdrama / kaki kencing / talam / backstabber nya lain . aku bersyukur dapad kenal dengan korang semua , hope lepas  nih bahagia lha hidup kau tanpa aku :) amin .better bia lha relations kita macam nihh tak pening kepala kan :) tak paya nak pakai topeng bagai bila jumpa aku .haha depan baik umat kau , tapi kau jgn lha terasa nihh just story mory aku jea geng , tak salah kan sape sape pun , myb aku sendiri yang salah , mna lha tau kan dear ! my dear friend please forgive my all mistakes , okay TY <3

0 comments: