A DREAM

helo all , aku mimpi bf aku curang ? apa makna tuh semua ? aku tertanya tanya -_- , korang tahu tak apa maknanya .? please lha bagi tau , aku takod sangad benda tuh jadi betol betol :-( tak sanggop kod . ada orang cakap mimpi mainan tido jea kod , hm enta lha tak berani nak comment apa apa ,hm enta lha malas sangad nak pk sakid kepale nt , then bukan tuh jea kita orang kerap gaduh jea kod , aku tau myb dea da bosan dengan perangai aku nih but dea taknak explain kad aku . hm myb aku salah kod dalam hal nih semua .tapi sometime aku jea kne denga cakap dea , dea ? hm keras kepale semua taknak ikod apa yang aku cakap , ada jugak dea pentingkan mmb dea dari aku .grr malas pulak nak story pasal benda bodo nihh -_- buad aku takd mood ,tutop citaa lha geng kbye

1 comments:

Fatiqah berkata...

Saba jea lah akak omey yea , tu sume dugaan :)